Post by houlichoromis on Mar 4, 2022 18:29:17 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Crash Bandicoot: On the Run! ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Crash Bandicoot: On the Run! IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mnoho zdrojů hack ▞▞▞
▞▞▞ Crash Bandicoot: On the Run! 2022 version ▞▞▞
Hra je na začátku příliš snadná, ale věc, která tuto hru zabíjí, je drcení zdrojů, které je nesnesitelné. Nekonečný běžec za účelem získání zdrojů pro skutečné hraní hry, která je pak ještě dále omezena časem potřebným k výrobě materiálů potřebných k dalšímu hraní. Nejsem v těchto mechanikách nováčkem, ale není tu moc hry, která by na začátku nalákala většinu lidí.Nedal jsem jednu hvězdu, protože je okouzlující a věrný crash hrám.
Crash Bandicoot: On the Run! Action stv
Co k tomu dodat, super hra s nějmilovanější herní postavou Crashem a navíc od vývojářů slavné Candy crush saga a dalších. Super hra, ale má dost hodně na vychytání
Hra se strašně seká 🙄
Super, Hra ale se nedostanu tam gde sou ťi zelení tvorové
Velmi zábavné, trochu se opakující, ale dalo se to očekávat. Opravdu dobrá crash hra, jsem fanoušek od doby, kdy jsem hrál první hru na Playstation. V některých úrovních je několik závad, kdy se nezobrazují bedny s materiálem a někteří nepřátelé se neobjevují, ale hru to nezničí. Těšíme se na budoucí aktualizace. Aktualizace: Hra se mi stále líbí, ale nyní jsou sběry v polovině každé úrovně závadné a příliš rychlé. Nesnáším sledování reklam kvůli neustálým úmrtím ve sbírkách, jen abych si uložil své položky.
Z hraní jsem byl tak nadšený, dokonce jsem si koupil balíček, teď je zamrzlý, nemůžu nic dělat, zkontroloval jsem ram a mám toho víc než dost, přeji si, abyste to mohli opravit, protože tuto hru miluji. Dík! Edit: Dávám 1 hvězdu, protože jsem utratil peníze a nemůžu to hrát, je to úplně zamrzlé, už týden. A nikdo neodpovídá na moji první recenzi. Změním to, pokud to jednoho dne budu moci znovu hrát.
크래쉬 밴디쿳: 온더런 액션 ypj